Všetko o nákupe

Najčastejšie otázky

Máte tovar skladom?

  • Väčšinu našich produktov máme na sklade, ktoré sú Vám okamžite k dispozícii. V prípade, že by ste mali požiadavku na vyšší počet, než je množstvo výrobkov na sklade, alebo pokiaľ by výrobok nebol skladom, prípadne by sa jednalo o neštandardnú výrobu alebo zákazku na mieru, objednávku zadáme do výroby presne podľa Vašich požiadaviek a stanovíme presný termín vyhotovenia objednávky.

Čo ak som nenašiel produkt na Vašom e-shope ktorý som hľadal?

  • V prípade, že ste nenašli ten pravý produkt, ktorý by Vám vyhovoval, neváhajte sa na nás obrátiť s akoukoľvek otázkou a požiadavkou.

Ako sa dozviem, či sa na mojej objednávke pracuje?

  • Pri objednávke cez náš e-shop, obdržíte po potvrdení objednávky potvrdzovací e-mail s číslom objednávky. V prípade, že ste si objednali produkt s vlastnou potlačou a priložili tlačové dáta, bude Vám následne po kontrole dát našim grafickým oddelením zaslaný grafický náhlad na schválenie. Prosím skontrolujte si pred schválením gramatické chyby. Za gramatické chyby pri kontrole tlačových dát nezodpovedáme. Po schválení grafického náhľadu zadáme grafiku do tlače.

Kontrolujete pri tlačových dátach aj gramatické chyby?

  • Pri kontrole tlačových dát kontrolujeme či klient použil správnu šablónu pri príprave grafiky pre daný produkt, či sú jednotlivé zaslané fotky v dostatočnej kvalite použiteľné pre tlač a či boli dodržané tzv. safe zóny. Za gramatické chyby nezodpovedáme.

Koľko trvá výroba od schválenia grafiky?

  • Výroba závisí od druhu použitého materiálu a množstva objednaného tovaru. Pri textilnej potlači sa pohybuje v priemere od 7 do 10 dní od schválenia grafiky. Pri banneroch a roll-upoch 2 až 3 dni.

Viete vyrobiť a dodať niektoré produkty aj expresne?

  • Každý z nás pozná ten známy výraz: ,,včera bolo neskoro”. V prípade potreby Vám radi vyrobíme Vašu zákazku expresne za príslušný príplatok.

Ako mi produkt doručíte?

  • V rámci Slovenska zasielame tovar kuriérskou spoločnosťou GO4 a DPD. Do zahraničia posielame tovar kuriérskou spoločnosťou DPD alebo TNT.
  • Nadrozmerný tovar naceňujeme individuálne a zasielame podla najvýhodnejšej cenovej ponuky daného dopravcu.

Ako sa dozviem kedy bude moj objednaný tovar doručený?

  • Ak je objednávka dokončená a pripravená na odoslanie, pošleme Vám email s číslom Vašej zásielky a odkazom na sledovanie pohybu balíka.

Čo mám spraviť ak mi bola zásielka doručená a balík bol poškodený?

  • Prosíme, aby ste balík a tovar nafotili a čím skôr nás kontaktovali, aby sme to mohli reklamovať u danej prepravnej spoločnosti.



Napísali o nás

Máme za sebou mnoho zaujímavých projektov a veľkých mien

Pozrieť referencie

Potrebujete poradiť?

Ak máte akékoľvek otázky, sme tu pre vás

Kontaktujte nás
+421 2 4363 3830